Monday, July 23, 2007

Week 30 - Keep Quiet

Actually I do have something to write, but it is not appropriate to write here. Funny, I can't write here, even anywhere. Sometimes there are something you do really have thoughts, but under certain regulations and "common sense" (you moron, have you ever spent a second to think of the consequences before you said it!), you have to keep quiet.

So now I have something want to tell, however I know I would be a big moron if I tell. Thoughts are too abstract, I can't dig a big hole to bury them and finally live happily ever after. They are deeply buried in my mind.

If you asked me "Are you alright?", I would definitely answer you "I'm good". I'm telling you here, just because I need your support, mentally. When I answer you "I'm good", please just give me a supporting smile, that's good and warm enough. If you don't mind, buy me a San Francisco coffee :P

Life goes on and on and on...

6 comments:

-L- said...

=)

take care bro! Hope all is well with you!

lezheng said...

Thanks dude... Miss you guys so much!

Anonymous said...

给了你一个微笑过后,
拜拜走人,然后丢下一句,
以后请我吃San Francisco的蛋糕吧~

哈哈~说笑啦!加油吧!

lezheng said...

说到蛋糕,Secret Recipe的较好吃。

Anonymous said...

忘了跟你说,瓜拉登嘉楼在这个月26号破天荒开了一间“秘密食谱”。

大家期待已久一间很正式的蛋糕店终于登场了。

那边很多人......不过我朋友当天就去排队买了蛋糕,然后我们在饭后坐在一起分享“期待已久的美味”。

lezheng said...

这是一个让我筋疲力尽的一周,我很高兴这一周终于结束。

我去了wmy家探望她,跟她聊了一个晚上。虽然她是认识了我超过十年了,但她对于我很多事情是不知情的。就如她所说,我是一个很会藏事情的人。所以她想尝试让我讲我自己的事情。Good try,但我真的很多事情不想讲出来,而且暂时是对谁都无法讲——也许以后会找到适合听我讲话的人,但不是现在。我倒觉得自己是个好的听众,只不过因为我自己不想share,人家也不会讲东西给我听的。Yes, people love sharing news.

关于我目前的internship,一切算是顺利,而且看来是越来越好了。我跟我的组员相处也很愉快,从刚开始的生疏到现在可以互相开玩笑,关系进展得对我来说算是非常快。因为我本来就是一个很慢热的人,要跟一个人熟的话绝对需要长时间的相处我才能做得到。我是很高兴可以有机会跟其他不同的人做朋友咯。

我上了云顶一趟,进去赌场看别人玩。发现要赢钱其实很难。钱还是留给自己用最划算。